18 Mayıs 2010 Salı

Neler Oluyor Bana?

Şu sıralar gecede kaç kere uyandığımı sayamıyorum. Aldığım magnezyum kalsiyum desteğine rağmen ayağıma giren kramplar, bel ağrılarım, mide yanmalarım ve bunun gibi yakınmalarım.. Allah isteyen herkese versin bebiş beklemek kolay olmuyormuş. Önceki yazımda belirttiğim gibi evimizde revizyon yapmaya başladık devam ediyor hala bitmedi. Ama henüz bebeğimizin bir adı dahil ve birkaç hediye eşyadan başka hiçbir şeyi yok. Kendi minik hıçkırıkları, tekmeleri, minik kalp atışları var sadece.. (eksik etmesin rabbim)
Okula devam ediyorum. Gidebildiğim kadar gideceğim. 18 Haziranda karne vermek amacım. Bakalım bizim minik, doktor teyzesinin dediği gibi acele etmezse, karneden sonra 3 haftamız daha olur. Ama yok ben erkenden gelicem nasıl bir yer orası derse yapacak bişi yok. Ne zaman nefes alması gerekiyorsa o zaman gelsin sağlıkla..
Hepinize güzel taze sebze-meyveli bol piknikli bahar diliyorum.

9 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

merhaba canım rabbim bebeğini sağlık içinde almanı nasip etsin inş. evet o kramplar işin en zor yanı
bendede şu sıralar hamile degilim ama bende var ve geceleri çok canım yanarak uyanıyorum allahım yardım etsin
sana kolaylıklar diliyorum güzel günler seninle ve bebişinle olsun

birsence dedi ki...

ahhh canım geçmiyor o mide yanmaları bel ağrıları gerçekten...bende çok şikayetçiyim..kramplarım henüz başlamadı ama eli kulağında galiba:) senin yine az kalmış benim daha 4 ayım var...Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım benim...

anneanneninemekleri dedi ki...

Ziyaretiniz için teşekkürler.Bende yeni başladığımda günler nasıl geçecek diyordum.Hızla akıyor. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.Sevgiler.

Safiye dedi ki...

Sevilcim, günde bir maden suyu içmeni bir avuç fınıdk yemeni tavsiye ederim. magnezyum desteği şart oluyor bazı dönemlerde.

Birsencim, sana da Allah kolaylıklar versin. Zaman çok çabuk geçiyor.bir de senin önünde kocaman bir yaz var.Allah yardımcın olsun..

anneanneninemekleri, zaman çabuk geçiyor evet daha dün öğretmen olmaya karar vermiştim :)

mandalincikmazi dedi ki...

Günaydın arkadaşım,
gününü güzel geçmesi dileklerimle İzmir'den segilerimi gönderiyor bebeğini sağlıkla kucaklamanı diliyorum...

serap uzun dedi ki...

Allah yardimcin olsun canim,hayirlisiyla dogsun minik kizin:)saglikla kavusun birbirinize ins.Son zamanlarda oluyor böyle tatli agrilar hepsi gecici insAllah.

Sevgilerimle,Safiye ögretmen:)

Serap.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım hamilelik zor;kolaylıklar seninle olsun,sevgilerrrrr....

birsence dedi ki...

CANIM HABER VERMEDİN DOĞUM YAPTINMI???

Disalce dedi ki...

sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahım....

hepsini ilerde anlatır ne zorluklarda doğurdum diye başının etini yersin:)))

çok tatlıdır onlar....hepsi hoş hatıra olarak kalıyor işte...