3 Ocak 2010 Pazar

Alın Benden de 2009'un son masası..


Geçtiğimiz hafta sonu 2009’un son pazarı uzun zamandır gitmek istediğimiz birilerine gittik. Her şey ve ortam o kadar güzeldi ki..ta ki ben Hansacığımın o güzel ve temiz buzdolabına kahvaltı tabağını (tepsisini) devirene dek..Sonrası malum..Üf ya tüh ya.Valla nazarım değdi.Ne güzel temiz buzdolabın diye diye..Eyvah eteğim zeytinlerin yağına banmış...Üzerime olan sayılı eteklerimden biriydin seeennn…. Ühü ühü…

Babamın da o tarihte yurt dışında olmasını fırsat bilerek annemi Hansayla baş başa bırakıp biz İstanbul’a geri döndük. Bakmayın İstanbul’a döndük dediğime. Aslında orası da İstanbul il sınırları içinde ama Tekirdağ’a daha yakın. Olsun ya biz birbirimizi böyle de çok seviyoruz. Hansacığıma çook cici bir tişört aldım. Daha büyüğü ile değiştirmem için bana geri verdi. O benim oldu. Ben de ona XL beden aldım ve dün takdim ettim.J Kızma malum durumdan dolayı J

Sizlere bu güzel masa ile veda ediyorum. Menüdeki patatesli mantar, karışık kızartma, börek, annemin çörekleri ve sayamayıp resmini eklediğim her şey muhteşem ötesiydi…

Teşekkür ederiz CİCİ ailesi.

7 yorum:

Hansa dedi ki...

kıs hala kahvaltı tepsisi alamadım kapaklı tapırları tek tek açıp kapamak öyle zor geliyorki sabah ları :):)
Bu arada xl tişört giydiğimi ilan ettiğin için sağol sende şişkosun..ne var...
ama masamda o biçimmiş hani...şöyle diyim abim gibi...:
Canım ablanın eline sağlık ne hoş şeyler hazırlamış.
sizede afiyet olsun.
svgilerimle.

Aysultan... dedi ki...

Canım masa harika eleliren sağlık hansamızın:)))
kim temizledi buzdolabını :)))
en güzeli aileyle beraber oturulan sofralar çok kıymetli anlar bunlar...
Ağız tadınız hiç bozulmasınz :)

Safiye dedi ki...

aysultancım, yağlı yerlere basıp kedicik gibi ayağımın izini çıkardım bütün mutfaga...Ben kabasını aldım eminin hansa benden sonra temizlemiştir. :O
Hansacım, tapırları tek tek açıp kapatmak zorsa bana ver sen bütün tapırlarını. sen de kurtul ben de..
Söz sana çok şık bi kahvaltı seti alıcam tek kapaklı.
bu gezme pahalıya mal oldu bize. Arabaya gaz taktırana kadar beylikdüzü yalan bize ::) şaka dedim bea!

Hansa dedi ki...

baksana ben bugun kahvaltı tepsisi aldım kendime ama eve gelince pek hayıflandım safişe niye almadım diye ama söz yolum düşerse aynından sana da alıcam daha çok parçalı hemide çok şık :))) ama kırılmaz dediler umarım "kır kardeşim bir tanede sen kır " olmaz heheheheh

Hansa dedi ki...

saf gülü baksana erişteyle yapma bi kötü olur tadı...makarnalı yumurta olcek illa.
pisler hem kokutup hemde vermedilermi...???

Tarık dedi ki...

bu sofraları fotoğraf çekmek için mi hazırlıyorsunuz kuzular?
Siz beni çağırın , sonra photoshopla çıkarırsınız resimden.. darılmam yani :):)

Sevil Şahin dedi ki...

hayırlı cumalar canım
sevgiler