31 Aralık 2008 Çarşamba

"Seneye görüşürüz.."



Bugünlerde dilimde bir türkü var.
“Hava nasıl oralarda üşüyor musun? Kar yağıyor saçlarıma bilmiyor musun?” İstanbul’un güzel havasından mıdır, içimdeki bitip tükenmek bilmeyen kar tatili sevgisinden midir bilinmez. Derste sinevizyonu kullandığım için perdeler kapalı epey bi durduk. Ben de öğrenciler yazarken geziniverdim sınıfta aylak aylak. Bir de ne göreyim kar şiddetini ve boyutunu artırarak yağmıyor mu? Hemen çocuklara; çocuklar hemen buraya gelin çok güzel kar yağıyor dedim. Sınıfım önce bi afalladı öğretmenin kafasına saksı filan mı düştü diye daha sonra yerlerinden kalkarak cama fırladılar. Hep beraber kendi bestemiz olan “ Kar yapıyor, kar yağıyor, 1-B sınıfı camdan bakıyor” şarkımızı söyledik. Sonra ben kurt baba oldum bunları yakalamak için numaradan koştum, hepsi yerlerini aldı. Bir gözleri camda, bir gözleri kitaplarında, bir gözleri de sinevizyondaki sesin yazımında, öylece dersi bitirdik.

Blogumu ziyaret eden arkadaşlarıma nice güzel seneler diliyorum. İlkokul, ortaokul ve hatta lisede “seneye görüşürüz” kabilinden espriler yapardık, inanamayacaksınız ama ünv. de bile bi arkadaş yapmıştı bu son kullanma tarihi geçmiş espriyi. Böylece 2008’in en son yazısını da yazmış oldum.
Kalın sağlıcakla..

Not: Resim alıntıdır.(yeniresim.com)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sıkıntıların geride kalacağı, umutlarının mutluluk ve sağlıkla gerçekleşeceği güzel bir yıl diliyorum...
Sevgiler:).
aslı

Mutfaknotlari dedi ki...

ay sormayın seneye görüşürüz ve heryıl saatler alındığı zaman sorulan soru eski saate göremi yeni sate göremi.)
yeni mutlu güzel huzurlu,sevgi saygı dolu,savaşsız bir yıl dilerim

kelebeklisaniyeler dedi ki...

2009 yılında da hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğimle. İyi ve sağlıklı seneler!

Tuğba dedi ki...

canım ya sana 10 gün sonra yazabiliyorum,kusuruma bakma.Ceyline babaannesi bakıyor.Ben ziyaret ve yorum işlerini hepten bırakmıştım,bugün yazmak istedim bu kadar tembellik yeter.Gene güzel tarifler,şirin sohbetler öğretmenim:)ellerine yüreğine sağlık canım..

Hansa dedi ki...

melisa ayyynen katılıyorum sana lütfen silelim literatürden bu iki espiriyi...
safım seneye görüşürüz :):)

Tatlı Mutfağım dedi ki...

Safiyecim selamün aleyküm. Hicri yılın mübarek olsun canım.

Filistine duaya kalkıyoruz. Davete icabet eder misin? Arkadaşlarınada iletebilir misin?

okuyabildiğimiz kadar Fetih
salavat
Allahümme Ya Kahhar tesbihini çekeceğiz

ve nasipse aşurenin 10. günü gecesi saat 3'te teheccüde kalkıyoruz. siteme uğrayabilirsin ordada yazdım. öptüm canım