10 Kasım 2010 Çarşamba

Uyuyan bebek..İlginç anne...







Ben kızımı uyutmak için kırk takla atarken Mila'nın annesi çocuğuna uyku ilacı veriyor olmalı ki bebeyi şekilden şekile sokup binbir tane foto çekmiş. Ben normal halinde bile resim çekmeye kalksam kesin uyanıyor. Ha bi de bizimki normal bebekler gibi sırt üstü değil de yüz üstü yatmayı daha çok seviyor.Mila yavrum, annen seni mıncuklarken o resimleri çekicem diye, sen nasıl oluyor da uyanmıyorsun? Benim kızıma da öğret..Yok ben fotoğraf çekmeyeceğim. Sadece yemek yapıp, etrafı toparlayıp, çamaşır asıp, ütü yapıp, telefonla konuşup,bulaşık makinesini yerleştirip, evi silip süpüreceğimn..Çok işim yok aslında :)
Darısı benim fındığımın başına.( deliksiz uykular)
Sitede daha çok var ben en beğendiklerimi ekliyorum.




3 yorum:

Hansa dedi ki...

HAyatım yeni teman harika olmuş...
Mila ya gelince onlar kağıttan kağıttan inanma :):):):)
ay çok güldüm şimdi kağıtaaannnn.......

nesrin dedi ki...

Cok tatli fotograflar gercekten. Sevgiler...

fuat gencal dedi ki...

Kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi yüce ALLAH'a sonsuz şükürler olsun. Gireceğimiz Kurban Bayramımız bereketiyle, bolluğu ile gelsin. Tüm insanlık için hayırlara vesile olsun. Kesdiğimiz tüm kurbanlar, etdiğimiz tüm dualar kabul olsun, hayallerimizin gerçek, sevdiklerimizin hep bizimle olması dileğiyle, tüm okuyucularımın, arkadaşlarımın, dostlarımın Mübarek Kurban Bayramlarını tebrik eder sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim.